۸۱ میلیمتر باران در مالخلیفه چهارمحال و بختیاری ثبت شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین فعالیت سامانه بارشی در استان در ایستگاه مالخلیفه با ۸۱ میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

مهران چراغپور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایستگاه کوهرنگ نیز سه سانتی‌متر برف و ۵۵ میلیمتر باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: باران در ایستگاه شهرکرد هم ۳۴ میلیمتر، بروجن ۳۶ میلیمتر، اردل ۴۱ میلیمتر، فارسان ۲۸ میلیمتر، سامان ۲۳ میلیمتر و بن ۱۶ میلیمتر باران ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین این سامانه بارشی در شلمزار ۴۵.۸ میلیمتر، در فرخشهر ۲۳ میلیمتر، خانمیرزا ۴۳.۳ میلیمتر، سورشجان ۲۳ میلیمتر، بلداجی ۴۳.۸ میلیمتر، ایلبگی ۱۸ میلیمتر، دوآب صمصمامی ۳۰ میلیمتر، بازفت ۳۴ میلیمتر و لیرابی ۳۹.۵ میلیمتر باران به همراه داشته است.

چراغپور با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی از ظهر دوشنبه تضعیف می‌شود، اظهار داشت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در پاره‌ای مناطق رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد انتظار می‌رود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha