۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه توزیع شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تربت‌حیدریه گفت:‌ بیش از ۱۰۳ تن کالای حمایتی شامل قند، شکر و خرما در ماه مبارک رمضان بین شهروندان و اهالی روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

حمیدرضا رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اقدام با هدف کنترل بازار و توزیع سبد کالای معیشتی برای خانوارهای کم درآمد انجام شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس ۲۰ تن قند از قرار هر بسته پنج کیلوگرمی به قیمت یک میلیون و ۶۹۰ هزار ریال ویژه مناطق شهری و یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال ویژه مناطق روستایی و ۱۲ تن شکر از قرار هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال توزیع شده است.

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: با توزیع ۷۱ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال در بین واحدهای صنفی، تلاش شده است تا قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان از کیلویی یک میلیون ریال فراتر نرود.

رضایی افزود: همچنین ۳۰۰ کیلوگرم خرما از قرار هر کیلو ۹۰۰ هزار ریال توزیع شده و اکنون نیز خرید ۹ تن مرغ ویژه ماه رمضان درحال انجام است، روند توزیع این اقلام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، اکنون در شهرستان تربت‌حیدریه ۲۳ شرکت‌ تعاونی روستایی در بخش‌های کشاورزی، دامداری، خدماتی و تولید روستایی با ۴۰ هزار نفر عضو فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه با مزیت‌های مختلف در حوزه کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha