۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85437910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروشنده خودروهای مسروقه با اسناد تصادفی، در شاهین شهر دستگیر شد 

اصفهان-ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقی که با استفاده از اسناد خودروهای تصادفی، خودروهای مسروقه را به فروش می‌رساند، خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر روز یکشنبه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری کارشناسان پلیس فتا(فضای تولید و تبادل اطلاعات) این سارق خودرو را در شاهین شهر شناسایی و دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: این سارق پس از سرقت خودروهایی مثل پژو پارس و پژو ۲۰۶، خودرویی مشابه تصادفی را می‌خرید و در محلی واقع در حومه شاهین شهر، شماره‌های پلاک، شاسی و موتور خودروهای تصادفی را جایگزین خودروهای مسروقه می‌کرد و آنها را از طریق سایت های واسطه‌گر می‌فروخت.
فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف سارق به سه سرقت خودرو به این روش و معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست تا با رعایت توصیه‌های انتظامی، فرصت را از سارقان سلب و موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است

دستگیری سارقان اموال ۱۵۴ خودرو در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری باند پنج نفره سارقان اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعتراف آنها به سرقت اموال ۱۵۴ دستگاه خودرو خبر داد.
سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال داخل خودروی آنها، بررسی این موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه آگاهی شهرستان اصفهان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد اعضای یک باند پنج نفره سارقان با پرسه‌زنی در سطح محلات و شناسایی سوژه های خود اقدام به سرقت اموال و تجهیزات داخل خودروهای شهروندان می‌کرده و بسرعت از محل متواری می‌شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: با انجام اقدامات ویژه و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، در نهایت مخفیگاه اعضای این باند شناسایی شد و همه اعضای آنها در چند عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۱۵۴ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در سطح شهرستان اصفهان اعتراف کرده‌اند.
سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: بالغ بر یکصد میلیارد ریال اموال مسروقه از این باند کشف شده است.

وی افزود: متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha