۸ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85428276
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۵۵ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون ۴۵۵ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالا برگ از سه هزار ۸۵۰ فروشگاه خرد و کلان و زنجیره‌ای در استان، خرید کرده‌اند.

فرزاد پیشکاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون در طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۷۷ هزار تراکنش در استان ثبت شده است.

وی افزود: مردم در طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانند ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر را تهیه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: ارزش ۱۱ قلم کالای اساسی در سال ۱۴۰۱، پنج میلیون و ۲۳۳ هزار ریال بوده که در سال ۱۴۰۲ به هفت میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال رسید.

پیشکاری به مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی و رشد ۶۵ درصدی آن اشاره کرد و گفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم طرح فجرانه از ۱۸ فروردین آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: دولت در این طرح افزایش قیمت را جبران کرده و برای خانواده هایی که از طرح فجرانه استفاده می کنند، یارانه قیمت کالا ها را با پرداخت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال جبران خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: در این طرح خانوارهای یارانه بگیر تا دهک هفت می‌توانند کالاهایی شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را در طرح فجرانه خریداری کنند.

پیشکاری از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha