۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85429575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: مشارکت مردم در جهش تولید رویکرد اصلی مسوولان است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: جهش تولید با مشارکت مردم باید رویکرد اصلی فعالیت مسوولان در بخشهای مختلف این شهرستان در سال جاری قرار گیرد و از همه ظرفیتهای موجود در این ارتباط بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز پنج شنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری گناباد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: باید با هم افزایی و هماهنگی مسوولان و رفع موانع تولید برای توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان گام برداشت.

وی تصریح کرد: مسوولان ادارات مختلف باید با شناخت ظرفیتها و توانمندی های بخشهای تابعه خود و بسترسازی آنها در مسیر جهش تولید برای تحقق شعار سال جاری نقش آفرین باشند و بستر توسعه کیفی سرمایه گذاری را با مشارکت مردم فراهم کنند.

فرماندار گناباد ادامه داد: هر اندازه انسجام و همدلی بیشتر بین مسوولان وجود داشته باشد، بستر توسعه و رونق اقتصادی در این شهرستان بیش از پیش فراهم می شود.

موانع تولید باید رفع شود

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه جهش تولید را نیازمند رفع موانع این بخش دانست و گفت: باید با تصویب قوانین جدید و قانون گذاری و نظارت مناسب مسوولان در جهت حمایت از تولید گام برداشت.

هادی محمدپور از مسوولان دستگاههای اجرایی گناباد در بخشهای مختلف و از جمله اقتصادی خواست تا قوانین که به نوعی به مانعی برای تولید تبدیل شده اند را احصاء و در قالب نامه ای به متولیان مربوطه ارایه شود تا در جهت رفع آنها برنامه ریزی و اقدام کرد.

وی اظهار کرد: ورودی های گناباد به عنوان نقطه ورودی استان خراسان رضوی از استانهای جنوبی و مرکزی کشور در طی ۳۰ سال گذشته تغییر نکرده است و با توجه به افزایش سفر زائران و مسافران از این مسیر به مرکز این استان مسوولان ذیربط باید نسبت به زیباسازی منظر ورودی این شهرستان اهتمام ورزند.

۱۸۸ واحد صنعتی در زیربخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در بخش صنعت گناباد فعالیت دارند که برای راه‌اندازی آنها چهار هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای سه هزار و ۶۹۵ نفر به طور مستقیم و ۲ برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌اند.

سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در این شهرستان فعال است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha