معاون وزیر فرهنگ: ققنوس نماد پایداری است/معرفی داوران پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» 

تهران- ایرنا - معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «ققنوس قلم» پویشی برای شناسایی و تجلیل از همه رسانه‌نگارانی است که شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی را رقم زدند.

به‌گزارش ایرنا از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور با اشاره به اینکه ققنوس در بسیاری از فرهنگ‌ها نماد پایداری و رمز جاودانگی است، شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران در جریان اطلاع‌رسانیِ عملیات طوفان‌الاقصی را تسلیت گفت و از نقش موثر رسانه‌نگاران روشنگری که با مجاهدات خودجوش و بی‌دریغ خود توانستند شکست رسانه‌ای این رژیم جعلی و جاعل را رقم زدند، قدردانی کرد.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی و اعلام حمایت از منادیان آگاهی و روشنگری در غزه و کرانه باختری، کشتار آن‌ها را محکوم و بر مشارکت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم تاکید کرد.

پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ عرصه روشنگری/ مهدی‌پور: ققنوس، نماد پایداری است
فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهر تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را برگزار می‌کند.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشاهده متن فراخوان و ثبت آثار خودمی‌توانند به سامانه پویش رسانه‌ای ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی مراجعه کنند.

معاون وزیر فرهنگ: ققنوس نماد پایداری است/معرفی داوران پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» 

فهرست اسامی داوران در بخش‌های ۵ گانه پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» منتشر شد

محمدجواد اخوان روزنامه‌نگار و مدیرمسئول روزنامه جوان، علی‌اصغر محکی روزنامه‌نگار و مدرس علوم ارتباطات اجتماعی، حامد هادیان روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای، مسعود پیرهادی روزنامه‌نگار و سردبیر روزنامه رسالت و مرتضی درخشان روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای، هیات ۵ نفره داوران پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را تشکیل می‌دهند.

بر این اساس، علی‌اصغر محکی در بخش تیتر و متن کوتاه، محمدجواد اخوان در بخش آثار ویدئویی، مسعود پیرهادی در بخش عکس و عکس نوشت، مرتضی درخشان در بخش آثار صوتی و حامد هادیان در بخش گرافیک، مجموع آثار رسیده به این پویش رسانه‌ای را ارزیابی می‌کنند.

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات پیشتر اعلام کرده بود خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی و خارجی تا روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های تیتر متنی و چندرسانه‌ای شامل متن، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت، طرح گرافیکی و... به زبان فارسی یا غیر فارسی منتشر شده است را به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خارجی می‌توانند آثار منتشر شده خود را به نشانی الکترونیکی اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی: f.correspondents@farhangmail.ir ارسال نمایند.

آثار پس از مهلت تعیین شده، از سوی هیات داوران مورد بررسی و پس از انجام فرآیند ارزیابی، از صاحبان آثار برتر همزمان با روز قدس، با اهدای جوایز نفیسی تجلیل به‌عمل می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha