۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85430113
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ورود به برخی مناطق گردشگری شاهرود اعلام شد

شاهرود - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود بر اساس تصمیم ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان به پنج منطقه گردشگری از ۱۹ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان ممنوع شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی نظری روز جمعه به رسانه ها اظهار کرد: روزهای ۱۹ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان با هدف حفظ حرمت شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان از ورود مسافران و گردشگران به چهار منطقه شهرستان شاهرود از جمله جنگل ابر، آبشار تنگه داستان مجن، تفرجگاه امیریه و کویر رضاآباد ممانعت به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه در ۱۳ فروردین روز طبیعت مجموعه شیخ ابوالحسن خرقانی مطابق با دستورالعمل امور پایگاه‌های وزارتخانه تعطیل است، ابراز کرد: با توجه به همزمانی شب‌های قدر و روز طبیعت این تصمیم توسط ستاد خدمات سفر شهرستان برای حفظ حرمت شب‌های قدر گرفته‌ شد.

نظری به فرارسیدن شب‌های قدر و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: شهروندان با حفظ احترام به سنت‌ها و آداب جوامع محلی نسبت به تکریم رسوم اسلامی و دینی در برپایی مراسم این شب‌ها همکاری لازم را لحاظ کرده تا از فضیلت آن بهترین بهره را نصیب خود کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود با توجه به اقلیم‌های متنوع و وجود هشت منطقه گردشگری مصوب هیات دولت، هشت روستای گردشگری، یک شهر نمونه گردشگری، جاذبه های تاریخی و عرفانی و طبیعی متعدد، در طول سال پذیرای گردشگران بسیاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha