۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۳۸
کد خبر: 85430846
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۹ مرکز تهیه مواد غذایی متخلف در خراسان رضوی مهرو موم شد

مشهد- ایرنا- مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی مهر و موم شدند.

دکتر فرشید وفا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی مهر وموم شده در این مدت مربوط به شهر مشهد است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده، تاکنون ۴۱ هزار و ۱۶۶بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که ۲۶ هزار و ۷۲۴ مورد از این بازدیدها متعلق به شهر مشهد است.

مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۷۵۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی اخطار کتبی گرفته و ۸۵۷ مرکز به مراجع قضایی معرفی شده اند که بیش از ۸۰ درصد از آنها در مشهد فعالیت دارند.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از اماکن عمومی در قالب طرح سلامت نوروزی افزود: در این مدت ۱۴ هزار و ۵۶۰ مورد بازدید از اماکن عمومی مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که منجر به صدور ۲ هزار و ۱۳۵ مورد اخطار کتبی و معرفی ۱۷۵ مورد از اماکن عمومی به مراجع قضایی شده است.

وفا بیان کرد: در حوزه بازدید از مراکز اقامتی هزار و ۶۳۶ مورد بازرسی در این مدت ثبت شده که در این چهارچوب ۱۳۹ مرکز اخطار کتبی دریافت کرده اند، ۱۳ مرکز اقامتی در ایام نوروز به مراجع قضایی معرفی شده است.

به گفته وی، هفت مرکز اقامتی در تعطیلات نوروزی تاکنون مهر و موم شده که همگی مربوط به شهر مشهد بوده است.

طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha