۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85432175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ هزار خودروی مسافران در مجموعه فدک اصفهان پذیرش شد

اصفهان- ایرنا- مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودروی مسافران در تعطیلات نوروزی امسال در مجموعه گردشگری باغ فدک اصفهان، پذیرش و وارد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، جواد شفیعی روز دوشنبه با بیان اینکه اسکان مسافران و گردشگران به‌صورت چادر خواب در این مکان انجام شده است، افزود: ۷۵۹ دستگاه خودرو دیشب در این مجموعه پذیرش شد.

وی اظهار کرد: مدارس و خوابگاه‌های این شهر از شب گذشته و با توجه به بازگشایی کلاس‌های درس و دانشگاه ها از چرخه اسکان نوروزی خارج شدند.

شفیعی ادامه داد: بیش از ۴۷۹ هزار مسافر در مدارس و فضاهای آموزشی شهر اصفهان در نوروز امسال اسکان پیدا کردند.

مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: بیش از ۱۰۸ هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای این شهر اسکان یافتند.

شفیعی خاطرنشان کرد: اسکان بیش از ۲۳ هزار مسافر نوروزی دیشب در اصفهان بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای و در سلامت کامل انجام شد.

وی افزود: منازل استیجاری نیز در این شب ارائه خدمات اسکان را همچون شب‌های گذشته انجام دادند و بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر اسکان خود را در این منازل انتخاب کردند.

شفیعی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر، حفظ هماهنگی همه دستگاه‌ها و خدمات‌رسانی به مسافران همچون گذشته و در بالاترین کیفیت صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شروع فعالیت کار ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان از بیست‌ و چهارم اسفند سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در این کلان‌شهر اسکان یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha