جمهوری اسلامی ایران برخاسته از رای مردم است

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85431445
جمهوری اسلامی ایران برخاسته از رای مردم است

تبریز - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این روز نظامی برخاسته از نظر و رأی مردم، زمامدار امور کشور ایران شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این بیانیه عنوان شده است:🛑انقلاب اسلامی ایران، معجزه بزرگ قرن، با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(اعلی الله مقامه الشریف) و مبارزات مردم مومن و انقلابی پیروز شد و نظام استبدادی و طاغوتی پس از سالها تسلط بر مردم ایران سرنگون گشت.
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه شده است: 🛑تنها ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که نهال نوپای انقلاب در حال رشد و تکامل بود؛ در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و در انتخاباتی سراسری و بی نظیر در تاریخ، و با مشارکت اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران با رأی مستقیم و بیش از ۹۸ درصدی مشارکت کنندگان استقرار یافت .
🛑در این بیانیه خاطرنشان شده است: حضرت امام خمینی(ره) در پیامی که پس از انتخابات صادر فرمودند، این انتخابات را در تاریخ ایران بی سابقه دانستند که سراسر مملکت با شوق و‏‎ ‎‏شعف و عشق و علاقه رأی مثبت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و‏‎ ‎‏رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن کردند.
🛑شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرده است: اینک که قریب به نیم قرن از استقرار نظامی الهی در این کشور عزیز می گذرد، ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ و اراده ای آهنین، از ولایت فقیه و آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن پشتیبانی می کنند.

در این بیانیه بر دفاع از مظلومین عالم که مظهر بارز آن در عصر حاضر مردم مظلوم فلسطین هستند و مبارزه با ظالمان و مستکبران در راس آنان آمریکای جهانخوار و اسراییل کودک کش تاکید و عنوان شده است: مردم ایران اسلامی با عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را برای تحقق و تشکیل تمدن اسلامی هموارتر خواهند کرد.

ملت ایران تنها ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در روز دهم فروردین ۱۳۵۸ در یک همه پرسی شرکت کردند، نتیجه رای گیری روز دوازدهم فروردین اعلام شد و از آن پس این روز با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران شناخته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha