۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85433174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده بروجرد در مجلس: ناامیدی رژیم اشغالگر اسراییل باعث اقدامات ترویستی آنها شده است

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حملات تروریستی رژیم غاصب اسراییل گفت: این رژیم جنایتکار هر چقدر بیشتر دچار یاس و ناامیدی در برابر اراده جبهه مقاومت می شود، شدت اقدامات تروریستی و جنایتکارانه خود را بیشتر می‌کند.

به گزارش ایرنا، فاطمه مقصودی عصر سه‌شنبه با حضور در منزل شهید عباس صالحی گودرزی، بیان کرد: جوانانی بااراده و جویای شهادت همانند شهید صالحی لایق و شایسته چنین منزلتی هستند و اراده این جوانان باعث تقویت جبهه مقاومت و تضعیف رژیم غاصب اسراییل شده است.

وی افزود: شهید عباس صالحی آرزوی شهادت و دفاع از حق مظلوم را داشت و در روز شهادت حضرت علی (ع) به این درجه رفیع رسید.
مقصودی بیان کرد: حملات تروریستی رژیم اشغالگر اسراییل نشان دهنده یاس و ناامیدی آنها در جاه‌طلبی هایشان در جنگ غزه است و هر چقدر در این مسیر به بن بست نزدیکتر می شوند، شدت جنایاتش را بیشتر می کنند .
روابط عمومی کل سپاه در تشریح اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان «حسین امان اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی» در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.
شهید صالحی روزبهانی با حدود ۲۴ سال سن، متولد شهرستان بروجرد و متأهل بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha