۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85433369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: صبر و مقاومت مردم مظلوم غزه از رموز سربلندی آنهاست

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه تضرع و دعا در شب قدر درهای زیادی را می‌گشاید و بسیاری از گرفتاری‌های جامعه اسلامی را برطرف می‌کند، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود یکی از رموز سربلندی مردم مظلوم غزه را صبر و مقاومت آنها بیان کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه سه شنبه در سومین شب از شب های قدر در بین عزاداران امامزاده سید ابراهیم(ع)، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس فرمودند آن چیزی که موجب شد مظلومیت غزه و فلسطین به جهانیان شناسانده شود صبر و ایستادگی آنهاست.

وی با بیان اینکه اغلب شهدای غزه را کودکان تشکیل می دهند، گفت: مجامع بین المللی اعلام کردند تعدادی از کودکان زیر آوار مدفون شدند و عده ای دیگر به دلیل گرسنگی جان خود را از دست دادند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مردم غزه انسان هستند و اسرائیل جنابات متعددی را علیه آنها مرتکب شده است، گفت: مشاهده جنایات هولناک رژیم صهیونیستی دل هر انسانی را به درد می آورد.

وی با بیان اینکه در جنگ غزه ابهت رژیم صهیونیستی شکسته شد، اضافه کرد: مردم غزه ننگ و ذلت تسلیم در برابر قلدران را نپذیرفتند.

امام جمعه زنجان همچنین با بیان اینکه شب قدر فرصتی برای زدودن بدی ها و آلودگی هاست، اظهار داشت: اراده، انگیزه و ظرفیت بالایی در انسان وجود دارد که می تواند با استفاده از آن، خود را به فضایل پسندیده آراسته کند.

حجت الاسلام خاتمی گفت: در این شب مقدرات سال آینده انسانها امضا می شود بنابراین باید از درگاه خداوند متعال برای رفع گرفتاری‌ها و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر "عج" دعا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha