آیت‌الله خاتمی: ترور ناجوانمردانه، ضعف صهیونیست‌هاست

کرمان - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست ها در حمله به سفارت کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: این ضعف دشمن پست و زبون است که ناجوانمردانه اقدام به ترور و کشتار به این شکل می‌کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی بامداد چهارشنبه در آیین شب قدر ۲۳ رمضان در سیرجان افزود: به طور قطع رژیم صهیونیستی شکست خورده و می خواهد با جنایات خود راهی پیدا کند و خلاص شود.

وی اظهار داشت: گُل‌ها و مخلصان دین و انسانیت را از دست ما گرفتند و اگر نگاهی به زندگی این سرداران رشید و شهید اسلام در این جنایت تروریستی بیاندازید می بینیم غیر از اخلاص، دلاورمردی و رشادت در راه خدا هیچ چیز را نمی شناختند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس کمتر از احیای شب قدر نیست

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: قدر شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را بدانید اما شرکت در راهپیمایی روز قدس کمتر از احیا در شب قدر نیست.

وی اضافه کرد: ظالمان صهیونیستی کارهایی می کنند که زبان شرم دارد بگوید؛ در کجای تاریخ زن، بچه، پیر و جوان را می کُشند و این همه ظلم و ستم را با افتخار به جهان اعلام کنند؟.

آیت‌الله خاتمی عنوان کرد: با این اوصاف و جنایات ضرورت دارد با نگاه به خصیصه انسانیت و شرف انسانی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و البته راهپیمایی امسال خداقوتی به این قهرمانان مجاهد و مردم غزه خواهد بود که حتی وقتی تصور می کنیم و می بینیم فرزند خردسال و بچه کنار پیکر کشته شده پدر گریه می کند، این صحنه ها انسان را به اعلام انزجار از جنایات بی حد و حصر صهیونیست ها و به راهپیمایی می کشاند و حال و هوای دیگری دارد.

آیت‌الله خاتمی: ترور ناجوانمردانه، ضعف صهیونیست‌هاست

وی افزود: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در میان همه ماه ها ماه رمضان و همه شب‌های رمضان شب‌های قدر و در بین شب‌های قدر نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم قلب شب‌های ماه رمضان است، اضافه کرد: علاوه بر اینکه براساس روایات در بین این سه شب، باید قدر شب بیست و سوم را بدانید، قرآن کریم نیز در این شب‌ها بر پیامبر(ص) نازل شده و همچنین سرنوشت انسان در این شب‌های قدر نوشته می‌شود.

امام جمعه موقت تهران خطاب به جوانان نیز افزود: جوانان سرنوشتتان را امشب خودتان رقم می‌زنید و هر آنچه می‌خواهید می‌توانید از پروردگار بخواهید و مردم و همه بدانیم که تمامی توطئه‌های دشمنان به برکت همین شب های قدر، رفع شده و می شود؛ در شب احیا، امام حسین(ع) را فراموش نکنید که هرچه داریم به خاطر وجود پسر حضرت فاطمه(س) است.

به گزارش ایرنا پس از پایان سخنرانی مراسم شب احیا و قرآن برسر گرفتن با حضور آیت الله خاتمی و مردم خداجو در مهدیه اعظم سیرجان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha