نماینده مجلس: پاسخ به رژیم صهیونیستی حق مشروع و مربوط به تمامیت ارضی است

کرمان- ایرنا- نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله و تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان گفت: پاسخ به این اقدام حق مشروع جمهوری اسلامی و مربوط به تمامیت ارضی کشور است.

عبدالحسین همتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پاسخ به رژیم صهیونیستی در زمان و مکان مناسب متناسب با سیاست های جمهوری اسلامی اتفاق می افتد اظهارداشت: این پاسخ بدون عجله، با برنامه و خردجمعی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام تلافی جویانه ایران در مقابل رژیم صهیونیستی حق مشروع کشور ما طبق قوانین بین المللی است گفت: مانند دفعه های گذشته که مجلس در پاسخ به رژیم صهیونیستی پیشگام بود در این اقدام تلافی جویانه علیه حملات بامداد امروز این رژیم نیز مجلس شورای اسلامی در هر اقدامی همراه خواهد بود و از اقداماتی که به منظور دفاع از کشور است حمایت خواهد کرد.

همتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به منظور بازدارندگی بیشتر علیه این رژیم کودک کش مطابق با حق مشروع خود اقدام می کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی شک جمهوری اسلامی ایران حق دارد نحوه پاسخ و واکنش به این مساله را مطابق با سیاست های خود تعیین کند.

یک ایران علیه رژیم صهیونیستی

نماینده مجلس: پاسخ به رژیم صهیونیستی حق مشروع و مربوط به تمامیت ارضی است
عبدالحسین همتی؛ نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

همتی همچنین تاکید کرد: پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی مربوط به تمامیت ارضی کشور است و بحث سیاسی نیست از این رو باید همگان در این راستا یکدل و هم رای باشند تا محکم از کشور دفاع و پاسخ مناسب به این رژیم جعلی داده شود.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور در این باره آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش زا نقاطی از مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش و همبستگی درخواست میشود اخبار مربوط به این حادثه را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه های دشمن توجه نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha