توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مراغه

مراغه- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک‌هزار و ۵۰۰ سری پوشاک بین مددجویان توزیع و سفره افطاری برای یک‌هزار نفر از آنان پهن شد.

اکبر ابراهیمی چهارشنبه‌ شب در حاشیه رزمایش توزیع این بسته‌های معیشتی و پوشاک به خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رزمایش با مساعدت حدود ۳۰ میلیارد ریالی خیران و با مشارکت مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب‌الحوائج حضرت موسی ابن جعفر (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مراغه
به همت خیران سفره افطاری برای هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه پهن شد

وی اظهار کرد: ۱۵ میلیارد ریال از این میزان برای تامین بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، قند و شکر و چای، ۱۲ میلیارد ریال برای خرید پوشاک و حدود سه میلیارد ریال هم برای توزیع غذای گرم و پهن کردن سفره افطاری صرف شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه این را هم بیان کرد که مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب‌الحوائج حضرت موسی ابن جعفر (ع) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در مسجد مهدیه آغاز کرد و از سال ۱۴۰۱ نیز در مسجد آقامحمدتقی فعال است و در زمینه توزیع بسته معیشتی و غذای گرم فعالیت مستمر دارد.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب‌الحوائج حضرت موسی ابن جعفر (ع) مراغه نیز بیان کرد: علاوه بر پهن کردن سفره افطاری برای هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حدود ۲ هزار پرس غذای گرم نیز در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

مسعود بخشایشی افزود: این مرکز نیکوکاری به صورت مستقل حدود ۵۰۰ نیازمند را تحت پوشش قرار داده و بیشتر فعالیت‌هایش در زمینه رسیدگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مراغه
مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب‌الحوائج حضرت موسی ابن جعفر (ع) مراغه پیشگام در رسیدگی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایرنا، رزمایش توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۵۰۰ سری پوشاک بین مددجویان و پهن کردن سفره افطاری برای هزار نفر از آنان در مسجد آقامحمدتقی مراغه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha