استاندار مازندران: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ضربه بر پیکره استکبار وارد کرد

ساری-ایرنا- استاندار مازندران با قدردانی از حضور پرشور مردم آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس، آن را ضربه سنگین بر پیکره کشورهای مستکبر و اسرائیل غاصب دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز جمعه به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در ساری، افزود: در بازخوانی شعارهای توحیدی به وضوح می بینیم ماجرای حمایت از نهضت های آزادی بخش جهان موج میزند و راهبرد غیرقابل تغییر بنیانگذار انقلاب با محوریت مقام معظم رهبری در جهان در حال استمرار است.

وی با بیان این که، برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی راهی جز رفع موانع ظهور نداریم، گفت: نقش جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان قدس تا بدان جا است که امروز در ۱۵۶ کشور جهان شعار آزادی قدس سر داده شد

حسینی پور گفت : این یعنی جهان وارد عرصه تحولات بزرگی شده است و نقش جمهوری اسلامی و محور مقاومت به گونه ای است که شاخ و برگ وسیع آن در حال تکثیر است.

استاندار مازندران: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ضربه بر پیکره استکبار وارد کرد

وی ادامه داد: مردم غیور و روزه دار مازندران در روز قدس با آمادگی معنوی کامل در این راهپیمایی شرکت کردند و جای قدردانی دارد.

استاندار مازندران اظهار داشت: روز قدس برای آن است که جبهه حق و باطل راهشان مشخص باشد و بنیانگذار انقلاب اسلامی این روز را نامگذاری کردند.

وی گفت : برپایی راهپیمایی روز قدس حقانیت مظلومیت مسلمانان به جهانیان اثبات شد.

به گفته حسینی پور این ابتکار عمل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جبهه حق و باطل را مشخص کرد و امروز قدس نماد آیندگان جهان است و در۱۵۶ کشور دنیا این راهپیمایی برگزار می شود.

استاندار مازندران ادامه داد : حمله هماهنگ کننده و غافلگیرکننده از سوی حماس به اسراییل انجام شد که انقلابی در تحولات گذشته جبهه مقاومت به شمار می رود و گنبد آهنی آنان را نشانه گرفت.

استاندار مازندران: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ضربه بر پیکره استکبار وارد کرد

وی گفت:جریان حماس و جبهه مقاومت خواب آشفته ای برای صهیونیست ها ایجاد کرده است.

حسینی پور ادامه داد: این عملیات تمام معادلات و پیش بینی های نظامی مستشاران کشورهای مستکبر بهم ریخت.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس امسال در ۵۹شهر و روستای مازندران برگزار شد. حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha