معاون قوه قضاییه: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خار چشم صهیونیست‌ها شد

بوشهر- ایرنا- معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خار چشم صهیونیست‌ها است که مردم ایران اسلامی با درکی راهبردی از شرایط موجود حضوری حماسی و پرشور در این آیین رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی صادقی در آیین اختتامیه راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد اتحاد مردم با دیدگاه‌های مختلف سیاسی است که در این روز مردم عزیز و روزه‌دار ایران اسلامی با دهان روز پرشور و با عزمی مصمم به آمدند.

وی بیان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی سابقه ای کوتاه با یک ایدئولوژیکی ساختگی دارد که رویه سیاسی آن در انگلستان شکل گرفته است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: این رژیم منحوس در پشت صحنه حکومت‌های اروپایی قرار داشته و این حکومت‌ها نیز با تمام توان در خدمت صهیونیست‌ها قرار دارند.

صادقی ادامه داد: رژیم اسراییل اگر تنها بود روزهای اول جنگ کارش تمام بود اما اکنون غرب و بویژه آمریکا و انگلیس با تمام توان به آنان در جنگ غزه کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین علل تصویب قطعنامه‌ در شورای امنیت علیه رژیم اشغالگر قدس در چند روز گذشته، نداشتن جرات و توان امریکایی ها برای حمایت از جنایت‌های وحشیانه اسراییل بوده است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد: امروز «طوفان الاقصی» آبرویی برای حقوق بشر آمریکایی و اروپایی نگذاشته است و راهپیمایی روز قدس سبب شده تا از آبروی مختصر حقوق بشری آمریکا چیزی باقی نماند.

صادقی ادامه داد: دشمن صهیونیستی اگر در حمله به کنسولگری ایران یک شهید صداقت از ایران و استان بوشهر گرفته باید بداند امروز مردم استان بوشهر هر کدام در راه مقاومت و استقامت در راه خدا هر کدام یک شهید صداقت هستند.

وی عنوان کرد: در حالی که غزه در محاصره کامل اسراییل است اما بدون تردید این استقامت‌ها ثمر داده و دشمن را از پا در خواهد آورد چراکه شکست ظالم وعده الهی است.

صادقی افزود: رمز موفقیت مقاومت است و در مکتب انقلابی بخوبی ما آموخته ایم که مقاومت راه پیروزی است که این رویکرد در جنگ تحمیلی بخوبی پرورده شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه عنوان کرد: در این عرصه با رویکرد مقاومت شهیدانی چون نادر مهدوی به عنوان شهید نبرد مستقیم به آمریکا پدیدار شدند و دشمن را به خاک و خون کشاندند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ایران مردم نگذاشتند امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تنها بمانند و هر جا که نیاز به حضورشان بود پرشور و محکم به میدان آمدند.

صادقی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در روز قدس امسال با صلابت در راهپیمایی شرکت کرده و مایه یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه همچنین با تاکید بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب مردم باید خرده سرمایه خود را برای تولید بکار گیرند و در مسیر تولید و تحقق شعار سال گام اساسی بردارند.

وی بیان کرد: با صبر و تحمل سختی و مشکلات با وعده الهی گشایش و گره‌گشایی حاصل خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: اتحاد و حمایت از رهبری بزرگ‌ترین دستاورد در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب است که این مهم در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز بخوبی در اقصی نقاط ایران اسلامی به چشم می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha