۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85435482
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساری: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس سنگ تمام گذاشتند

ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری بااشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس گفت که ملت با این حضورشان در حمایت از مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: امروز جبهه حق فقط ایران اسلامی نیست و البته با محوریت ایران اسلامی در منطقه گسترش پیدا کرده است.

وی ادامه داد : امروز در مناطق مختلف از جمله یمن، فلسطین، غزه، سوریه، لبنان و عراق گروه‌های مقاومت برای ایستادگی در مقابل جنایت آمریکا و مزدورانش جبهه گسترده ای از حق تشکیل شد.

وی گفت: همه باید در این جبهه گسترده حضور پیدا کنیم و این حضور شکل های مختلفی دارد که از آن جمله شرکت در راهپیمایی روز قدس است.

آیت الله محمدی لایینی افزود: دنیا بداند که جبهه باطل بعثی ها را شکستیم و جبهه صهیونیست ها هم متلاشی و قدس را آزاد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم ایران و مازندران در راهپیمایی روز قدس را شاهد بودیم که این حضور سزاوار قدردانی است.

امام جمعه ساری از رسانه ها بواسطه انعکاس شکوه حماسه ملت ایران قدردانی کرد و اظهارداشت: حضور آحاد جامعه در این راهپیمایی قوت قلبی برای مردم غزه و فلسطین ایجاد می کند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت که با وجود تمام اقدامات انجام شده اما یکی از مسایل روستاییان تعیین و کم بودن بافت روستاها و نیمه کاره ماندن طرح های هادی است که مسوولان باید برای رفع این مشکلات تلاش بیشتری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha