۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85435613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: غزه صحنه مرگ قوانین بین المللی است

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85435613
خطیب جمعه خمین: غزه صحنه مرگ قوانین بین المللی است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: غزه صحنه مرگ قوانین بین المللی است که هیچ اثری در جلوگیری از کشتار کودکان و زنان و مردان بی دفاع ندارند و آمریکا این قوانین را وتو می‌کند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین با تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم روزه دار این شهرستان در راهپیمایی روز قدس افزود: رژیم صهیونیستی تصور باطل و بیهوده‌ای برای مدیریت معادلات جهانی داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هیچ یک از مکاتب برخورد مستقیم نداشت، ادامه داد: مهمترین هجمه امام خمینی (ره) برای نابودی اسرائیل بود.

امام جمعه خمین بیان کرد: تمام بدی‌های مکاتب بشری به طور یکجا در صهیونیسم جهانی متمرکز است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: رژیم صهیونیستی با افزایش شهرک سازی تلاش کرد آن قسمت را تحت سلطه خود درآورد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با بازیابی درونی قدرت‌های مسلمانان و تشکیل محور مقاومت ضربات کاری به رژیم صهیونیستی وارد کرد و آخرین ضربه، عملیات طوفان الاقصی بود.

خطیب جمعه خمین افزود: در این طوفان هرچه رژیم صهیونیستی و اربابشان کاشته بودند، یکجا بر باد رفت.

حجت الاسلام میرصادقی تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس توسط امام راحل ضربه اساسی بر پیکره پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

وی ادامه داد: روز قدس مردم مظلوم فلسطین را از انزوا خارج و به صحنه جهانی آورد و همه ملت‌ها متوجه مسئله فلسطین شدند.

امام جمعه خمین اضافه کرد: مردم فلسطین با تشکیل جبهه مقاومت متوجه شدند که در شرایط خیانت کشورهای خودفروخته عرب، تنها نیستند و شیرمردانی در محور مقاومت جانانه از آنها حمایت می کنند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: حضور مردان و زنان در راهپیمایی روز قدس مانند موشکی است که بر سر رژیم اشغالگر می ریزد.

وی اظهار کرد: امروز محور مقاومت از بهترین موقعیت برخوردار است و موقعیت رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم در بدترین وضعیت هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه جنگ در غزه و حمایت کشورهای استکباری از این رژیم، امروز به هیچ‌یک از اهداف خود در منطقه نرسیده است.

خطیب جمعه خمین بیان کرد: در فلسطین ، غزه ، لبنان و کرانه باختری عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ شده است و محور مقاومت عراق و یمن آمریکا را در محاصره قرار دادند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: رژیم صهیونیستی در این چند ماه گذشته برای خروج از این تنگنا دست به بازی خطرناک زده و این بازی خطرناک را گسترش داده است.

وی توضیح داد: رژیم صهیونیستی با استفاده از جنگنده های رادارگریز ساختمان کنسولگری ایران در خاک سوریه را مورد هدف قرار داد و تعدادی از نیروهای سپاه را شهید کرد.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه با اقتدار و نیروهایی که در منطقه دارد می تواند پاسخ حملات رژیم صهیونیستی را بدهد اما به دنبال بهترین فرصت برای ضربه کاری و پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به طور قاطع پاسخ هر جنایتی را می دهد و ارباب رژیم اشغالگر هنوز درد سیلی محکم در عین الاسد را فراموش نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha