همبستگی همدلانه شیعه و سنی شرق کرمان با مظلومان فلسطین+فیلم

کرمان-ایرنا- مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت همدلانه مردم ولایتمدار شیعه و سنی شهرستان‌های شرقی استان کرمان (بم، نَرماشیر، فهرج، ریگان و گُنبکی) همزمان با سراسر کشور، با حضور باشکوه مردم رقم خورد.

به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه شهرستان های شرقی استان کرمان امروز (۱۷ فروردین) مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر ضمن اعلام حمایت همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی که حالا چهره پلیدش بیش از قبل نمایان شده است، فریاد زدند.

تلاطم صدا و خروش مردم در روز قدس نویدبخش مرگ محتوم اربابان صهیونیست‌ خونخوار و استکبار جهانی است.

شهرستان های شرق استان کرمان در روز جهانی قدس با سردادن شعارهای " حمام خون به پا شد فلسطین کربلا شد"، " اسراییل بی ریشه غزه تسلیم نمی‌شه" و "از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار" بار دیگر بر توجه امت مسلمان نسبت به زنده نگه داشتن مساله فلسطین و دادن دست یاری به مردم این مظلوم تاکید چند باره کردند.

مردم شیعه ،سنی و عشایر شهرستان های شرقی استان کرمان با وحدت و یکپارچگی خاص و با هررنگ و مذهب امروز در صفوف به هم پیوسته به میدان آمدند تا پیام امام راحل را برای آزادی قدس عزیز به تمام دنیا مخابره کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha