۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85436803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود سه هزار مترمربع زمین ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در ایام نوروز امسال ۲ هزار و ۸۴۰ مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۱۹۹ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرد.

سیدعلی میرکریمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ضمن جلوگیری از هر گونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در نوروز امسال با اجرای ۶ مورد عملیات رفع تعرض فوری موفق به باز پس گیری دو هزار و ۸۴۰ مترمربع از اراضی ملی شد.

وی افزود: شهروندان قبل از اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرها، برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند.

میرکریمی با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را طی تماس با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۱۰۹۸۴ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: گشت زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهرها به صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل انجام می شود.

به گزارش ایرنا، مساحت زمین های در اختیار یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ۲۷ هزار و ۱۸۵ هکتار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha