خیران ۴۵ میلیارد ریال به جشن گلریزان اردبیل اهدا کردند

اردبیل- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: خیران در جشن گلریزان اردبیل برای کمک به آزادسازی محکومان جرایم غیرعمد و مالی مبلغ ۴۵ میلیارد ریال به این ستاد اهدا کردند.

کریم‌الله محبوبی اُناری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیست و سومین جشن گلریزان کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند و محکومان جرایم غیرعمد و مالی با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی روز گذشته با حضور جمعی از نیکوکاران نیک‌اندیش در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری در مجموع ۴۵ میلیارد ریال در این جشن اضافه کرد: مبلغ اهدا شده از سوی نیکوکاران اردبیلی به ستاد مردمی دیه استان نسبت به سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش یافته است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود کمک‌های نقدی اهدایی از سوی خیران به این ستاد مردمی در قالب جشن‌های گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان به بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برسد.

وی اضافه کرد: جشن‌های گلریزان ۱۴۰۳ در ۷۲ بخش، ۱۲ شهرستان، ۲۰ شهر و ۴۰ دهستان تابعه استان اردبیل در حال برگزاری است که با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان امسال با عید نوروز، جشن‌ها تا پایان اردیبهشت ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

محبوبی اُناری عنوان کرد: بر این اساس مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اردبیل واریز کنند.

به گزارش ایرنا، نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان اردبیل سال ۱۳۸۱ تاسیس شده است که از بدو تاسیس تا کنون با کمک‌های مالی نیکوکاران به این ستاد، افزون بر پنج هزار نفر زندانی با مجموع مبلغ بدهی یا محکومیت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha