۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۴۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85438164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه فرهنگی شهید آوینی عرصه ظهور ایده‌های تازه است

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین قرارگاه فرهنگی شهید آوینی را یکی از اقدامات این وزارتخانه برشمرد و گفت: قرارگاه یاد شده به عنوان عرصه ظهور ایده‌ها و برنامه‌های جدید فرهنگی در این استان عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین براتی شامگاه یکشنبه در ضیافت افطاری با اصحاب رسانه استان قزوین، افزود: قرارگاه فرهنگی شهید آوینی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایه گذاری شده و اردیبهشت ماه سال جاری نیز کارش را آغاز می کند، همه رسانه‌ها باید رصد منصفانه داشته باشند تا این اداره کل مطابق با منویات رهبری، نگاه دولت و سند چشم انداز توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گام بردارد.

وی اضافه کرد: قرارگاه فرهنگی شهید آوینی محلی برای هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف فرهنگی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا طرح و ایده های متنوعی در بخش های مختلف به منصه ظهور برسد.

براتی تاکید کرد: مهمترین ماموریت بنده طی مدت گذشته ایجاد آرامش و ثبات در بخش فرهنگ و هنر استان قزوین بود و در کارگروه طرح و برنامه نیز عرض کردم که تا دیروز ما نبودیم، اما از سال جاری آوردگاه فعالیت های ما باید به سمع و نظر جامعه هدف برسد.

این مسوول با بیان اینکه زمان مبین و ملاک موفقیت است، تصریح کرد: هرگاه بخواهیم خود را در معرض قضاوت قرار دهیم نیازمند فرصت و زمان خواهیم بود تا جایی که یک مجموعه را پس از کار کردن بایستی مورد قضاوت قرار داد، این فرصت و زمان در صنوف و انجمن های فرهنگی هنری و ادبی یا موسسات نیز باید در اولویت باشد.

براتی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره تلاش کرده یک نگاه تعاملی بین بدنه با اهالی فرهنگ و هنر برقرار سازد و اعتقاد دارد که فعالیت های فرهنگی و هنری برای شکوفایی فرصت می‌خواهند.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی علی القاعده باید به دور از نگاه جانبدارانه رفتار کرده و خدمات ارایه کند، ضمن اینکه تکریم برای عرصه فعالان رسانه‌ای در اولویت کار فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارغ از نگاه سیاسی و جناحی برای همه فعالان زمانی قائل می‌شود تا طرح و برنامه خودشان را در راستای منویات مقام معظم رهبری عملیاتی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha