سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران را با صدور حکم سرپرستی به حسن قلی‌زاده سیاه‌کلایی سپرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی‌پور با توجه به انتصاب امید محبی به عنوان مدیرکل سرمایه انسانی وزارت کشور، حسن قلی‌زاده سیاه‌کلایی را که فرمانداری شهرستان‌های جویبار و قائمشهر، مدیرکلی بنیاد مستضعفان مازندران و معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی استانداری خراسان شمالی را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد

در حکم انتصاب قلی‌زاده سیاه‌کلایی آمده است:

«نظر به تخصص، تعهد و تجربه جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره‌گیری از توان علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون‌مداری، عدالت‌محوری و اخلاق‌گرایی موفق و سربلند باشید.

توفیق روز افزون‌تان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و عهدنامه مدیران دولت مردمی ایران قوی از درگاه پروردگار خواستارم.»

مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ به امید محبی واگذار شده بود. محبی با حکم وزیر کشور از این پس جایگاه مدیرکلی نیروی انسانی وزارت کشور فعالیت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha