۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85438896
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

انباری با بیش از ۵۴ هزار قلم کالای قاچاق در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۵۴ هزار مورد اقلام خوراکی و لوازم بهداشتی احتکار شده به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال داخل یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه اظهار کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات نامحسوس از احتکار مقدار زیادی مواد غذایی و لوازم بهداشتی داخل انبار یکی از شرکت‌ها در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شدند، افزود: پلیس در بازرسی از این مکان ۵۴ هزار و ۷۲۵ عدد انواع نوشیدنی و محصولات بهداشتی شامل دستمال کاغذی، دستمال مرطوب و مایع شوینده احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان، ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: در این خصوص متهم ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان بر جدیت و قاطعیت پلیس برای برخورد همه جانبه با محتکران تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات در خصوص قاچاق یا احتکار کالا را از طریق سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ به کارشناسان این مجموعه اطلاع دهند.

توقیف بنز ۳۵ میلیارد ریالی قاچاق در لاهیجان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور با اشاره به اینکه اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و سودجویان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد، اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی لاهیجان حین گشت‌زنی یک دستگاه خودرو مرسدس بنز اس ۳۵۰ را که در سطح شهرستان با پلاک گذر موقت در حال تردد بود، مشاهده کردند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد، این خودرو فاقد هرگونه مدارک قانونی و قاچاق است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به پارکینگ خبر داد و بیان‌ کرد: در این رابطه متهم ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی و کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha