۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85439680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان مربی ندارد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85439680
چهار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان مربی ندارد

بجنورد-ایرنا- ریس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان گفت: چهار مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان خراسان شمالی مربی دائم ندارد.

احمد دلیر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مراکز برای چهار کارگاه جوشکاری، صنعت ساختمان، پله برقی و آسانسور و کارگاه سرمایش و گرمایش آمادگی جذب چهار مربی افتخاری را دارد.

وی در خصوص جذب مربی برای این مراکز افزود: آمادگی جذب مربی افتخاری مهیا است و سال گذشته سه مربی برای این مرکز در شهرستان جذب شد ولی مربی حق التدریس باید از بین کارمندان پیمانی و رسمی ادارات انجام شود.

ریس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شیروان گفت: جهت جذب مربی دائم مکاتبات لازم انجام شده و باید مجوز استخدام اخذ شود که تاکنون چیزی اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: ۱۰ مربی به صورت مستقیم و چهار کارمند مربی در این شهرستان آموزش های فنی و حرفه ای را ارائه می دهند.

دلیر یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سال گذشته با عملکردی بالغ بر ۱۳۵ درصد بالاترین درصد اجرای آموزش های مهارتی را در استان داشته است، بالاترین میزان آموزش گروه های هدف در حوزه آموزش در محیط کار واقعی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: گروه های هدف سازمان شامل دانشجویان، دانش آموزان، سربازان وظیفه، مددجویان مستقر در زندان، مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، روستائیان و عشایر، معتادین مستقر در کمپ و بهبودیافتگان ارجاعی، شاغلین بنگاه های اقتصادی و صنایع و صنوف، ساکنان سکونتگاه های غیر رسمی و مناطق کمتربرخوردار متقاضیان مهارت آموزی هستند.

به گفته دلیر، در حال حاضر مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با ۱۰ کارگاه فعال آموزشی در بیش از ۱۲۰ حرفه و ۵۲ فقره آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مشغول به آموزش های مهارتی به متقاضیان مهارتی می باشد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha