۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85439902
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فیلم | بازدید استاندار از روند اجرای بزرگترین پروژه شهری زنجان

زنجان - ایرنا -محسن افشارچی استاندار زنجان روز سه شنبه از روند اجرای پروژه راهسازی شهر زنجان موسوم به شهیدان کریمی به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی این شهر بازدید کرد که از مسیر میدان سپاه تا بهشت زهرا(س) برای حل معضلات ترافیکی اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، ‌بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان موسوم به محور شهیدان کریمی شامل احداث چند زیرگذر، روگذر و اصلاح هندسی در مسیر میدان سپاه تا آرامستان است.

در شهر زنجان، معابر غرب این شهر با انتقال آرامستان به این منطقه و اجرای بخش بزرگی از واحدهای نهضت ملی مسکن و نیز استقرار شهرک صنعتی به یکی از پرترددترین مسیرها تبدیل شده و مشکلات متعددی را ایجاد کرده است.

در این راستا شورای شهر و شهرداری زنجان رفع معضلات ترافیکی این محدوده را جزو اولویتهای اصلی قرار داد و سوم خرداد سال گذشته کلنگ‌زنی محور شهیدان کریمی با حضور مقامات بلندپایه استانی و همچنین نماینده قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد.

این طرح موسوم به پروژه غیر همسطح شهیدان کریمی در قالب قراردادی به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال با قرارگاه خاتم منعقد شده است و از سه‌راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان(تقاطع ثمین) را شامل می شود.

طبق گفته مسئولین قرار است ۷۰ درصد هزینه این پروژه از محل واگذاری املاک شهرداری به پیمانکار و ۳۰ درصد نیز به شکل نقدی پرداخت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha