۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85439926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین خواری ۳۰ میلیارد ریالی در زنجان کشف شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85439926
زمین خواری ۳۰ میلیارد ریالی در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف یک فقره تصرف اراضی ملی ( زمین خواری) به متراژ یک هزار و ۴۶۲ متر مربع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با زمین خواری و در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی در محدوده روستای "چیر" زنجان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه، یک نفر متهم را که با محصور کردن یک هزار و ۴۶۲ متر مربع از اراضی ملی آن را تصاحب کرده بود، شناسایی کردند.

سرهنگ بدری ارزش زمین آزاد شده از تصرف متهم را بر اساس نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و تحت رسیدگی است.


کشف ۳۷ فقره انواع سرقت در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور ( زاجرات) ۲۴ سارق دستگیر و ۳۷ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: به منظور مبارزه با سرقت،دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۲۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۳۷ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری ۲۴ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، هشت فقره اماکن عمومی، پنج فقره سرقت منزل، پنج فقره سرقت سیم و کابل و سه دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودروی مسروقه از نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت مستمر با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک افراد، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۱۰ فقره سرقت با دستگیری ۱۳ سارق در سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی "زاجرات" ۱۳ سارق دستگیر شدند و ۱۰ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ حسین اصانلو اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان سلطانیه با هماهنگی مرجع قضایی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۳ سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به انجام ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند که از آنها سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از شهروندان خواست، به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند، تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha