صدای اعتراض کودکان فارسی به جنایات صهیونیست‌ها؛ «احتجاج الاطفال»

شیراز - ایرنا - بچه‌های کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با آغاز پویش بین‌المللی «احتجاج الاطفال» صدای فریاد کودکان غزه شده‌اند که صهیونیست‌ها آب و غذا به روی آنها بسته‌اند و در سکوت نهادهای بین‌المللی روزهای سختی را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بچه‌های فارس در حمایت از کودکان غزه آغازگر پویش جهانی «احتجاج الاطفال» شدند و در این پویش هدف تقویت روحیه حق خواهی، دفاع از مظلوم، دفاع از انسانیت، پرهیز از بی تفاوتی نسبت به اتفاقات پیرامونی، عدالت خواهی، مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی را دنبال می‌کنند.

کودکان شرکت کننده در احتجاج الاطفال با نمایش تابلوهای خود، همراه با قاشق و کاسه‌های خالی از غذا، صدای خود را در محکومیت جنایات رژیم کودک‌ کش صهیونیستی در قطع آب و غذا به روی کودکان غزه، بلند کردند تا به گوش جهانیان برسد توجه توجه دنیا را به گرسنگی این کودکان مظلوم جلب کند.

آنطور که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفته این اعتراض نمادین بچه‌های فارس در روز جهانی قدس، موجی از تأثر و همراهی مردمی را به همراه داشته و تشکل های زیادی در سراسر کشور با دیدن این رویداد، آمادگی خود را برای پیوستن به این حرکت جهانی اعلام کرده‌اند.

صدای اعتراض کودکان فارسی به جنایات صهیونیست‌ها؛ «احتجاج الاطفال»

احتجاج الاطفال دنیا را بیدار می‌کند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس عصر سه‌شنبه در حاشیه اعتراض نمادین کودکان شیرازی در «احتجاج الاطفال»، به خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین ابزار مردمی برای تبلیغ علیه رژیم صهیونیستی و بیدارکردن هر چه بیشتر ضمایر انسانی جهانیان در ورود به میدان کنشگری و دفاع از آرمان فلسطین، ایجاد پوشش‌هایی است که دربرگیرنده پیام های عمیق انسانی است.

علی خواجه نژادیان اظهار کرد: بسیاری از این پویش‌ها نشات گرفته از ابتکار عمل مردم فلسطین بوده و بسیاری نیز ابداع مردم سراسر دنیا بوده است.

او درباره پویش «احتجاج الطفال» اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس توضیح داد: طی روزهای گذشته رژیم کودک کش صهیونیستی محاصره شدیدی بر مردم غزه اعمال کرده و کودکان غزه به ویژه در ماه مبارک رمضان، با کمترین وعده‌های غذایی روزگار می‌گذراندند، از گرسنگی و سوءتغذیه جان می‌سپارند و شرایط سختی را می‌گذرانند؛ این پویش از تصاویر ارسالی جنوب غزه ایده پردازی شده است.

خواجه نژادیان ادامه داد: در تصاویری که از جنوب غزه در فضای مجازی منتشر شد، کودکان فلسطینی ظرف‌های خالی غذای خود را به مردم دنیا نشان می‌دهند و در اعتراضی کودکانه با کوبیدن قاشق بر این ظرف ها ابراز گرسنگی و تقاضای حمایت و همدلی خود از مردم جهان و بخصوص مسلمانان را فریاد می‌زنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اظهار کرد: انتظار می‌رود در روزهای آینده، شاهد موجی از پیوستن مردم به پویش #احتجاج_الاطفال در سراسر دنیا و بازتاب رسانه‌ای برگزاری وسیع این پویش باشیم تا در جامعه جهانی موج دوباره‌ای برای رفع حصر و تحریم‌های شدید نیازهای اولیه ی مسلمانان غزه ایجاد کند.

او این را هم گفت که مخابره این فعالیت‌ها باعث قوت قلب و پشتوانه معنوی مردم رشید و داغدار غزه که در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم هستند، می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha