خطیب نماز عید فطر شهر ری : انس با قرآن تقویت کننده تقوا در دل مومنان در ماه رمضان بود

شهرری - ایرنا - خطیب نماز عید فطر شهر ری گفت : تقوی مهمترین دستاورد ما در ماه مبارک رمضان بود، در این ماه به وسیله انس با قرآن تقوا را در وجود خود تقویت کردیم و در راه دستیابی به زیست عفیفانه تلاش نمودیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا،نماز با شکوه عید سعید فطر با حضور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ری و تهران در ضلع جنوبی بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) حسنی برگزار شد و ندای اللهم اهل الکبریای و العظمه دلهای مومنین را به گره زد.

مومنین شهرری در روز عید سعید فطر اول ماه شوال مشتاقانه آمدند تا مزد یکماه روزه داری و عبادت خود را از خداوند طلب کنند.

خطیب نماز عید سعید فطر شهرری با دعوت مومنان و شرکت کنندگان در این همایش بزرگ، به رعایت تقوی الهی گفت: تقوی مهمترین دستاورد ما در ماه مبارک رمضان بود، در این ماه به وسیله انس با قرآن تقوی را در وجود خود تقویت کردیم و در راه دستیابی به زیست عفیفانه تلاش نمودیم.

خطیب نماز عید فطر شهر ری : انس با قرآن تقویت کننده تقوا در دل مومنان در ماه رمضان بود

حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم یکماه بندگی در درگاه خداوند را لطف حق به مومنین دانست واظهار داشت: یکی از مهمترین تعالیم آسمانی دین مبین اسلامی و وظایفی که خداوند به ویژه برای کسانی که یکماه ماه مبارک رمضان را به روزه داری و عبادت پرداختند تعیین کرده، یاری رساندن به دین خدا است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارد تا با اجرای احکام الهی، دین مبین اسلام را به درستی اجرایی کند ولی در این مسیر، دشمنان اسلام و کسانی که این نظام الهی را سدی بزرگ در برابر زیاده خواهی‌های خود می‌بیننند، تلاش دارند تا با هر روش، دشمنی خود را علیه این مردم و نظام عیان کنند.

به گزارش ایرنا، حرم شاه‌عبدالعظیم محل دفن حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری (جنوب تهران) قرار دارد، این اثر در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۳۴ با شمارهٔ ثبت ۴۰۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

حضرت عبدالعظیم (ع) مشهور به شاه عبدالعظیم و سیدالکریم از عالمان سادات حسنی و راویان حدیث است که نسب او با چهار واسطه به امام حسن (ع) می‌رسد و زیارتگاهش در شهرری واقع شده است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha