۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85440966
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تصادف سواری‌ها در مهدیشهر ۱۰ مصدوم داشت

۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85440966
تصادف سواری‌ها در مهدیشهر ۱۰ مصدوم داشت

سمنان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تصادف پژو و پراید در شمال شهرستان مهدیشهر ۱۰ مصدوم داشت.

پژمان قرائیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف پژو و پراید حدود ساعت ۱۳ امروز در سه‌راهی پرور در مسیر شهمیرزاد به فولادمحله در شمال شهرستان مهدیشهر رخ داد.

وی با اشاره به اینکه این تصادف فوتی نداشت، گفت: ۱۰ مصدوم این حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: ۲ نفر از مصدومان به دلیل شرایط حالشان با بالگرد اورژانس منتقل شدند.

تصادفات منجر به فوت نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته تغییر چندانی نداشت و همانند سال گذشته بود.

۶۰ درصد علت تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به خواب آلودگی و خستگی رانندگان و ۴۰ درصد به دلیل عوامل دیگر از جمله کیفیت خودروها، داشتن سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ خودروها بود.

بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان بین ساعت ۶ تا ۱۰ صبح رخ داد.

محورهای سمنان- دامغان، شاهرود- میامی، دامغان- جندق، شاهرود- دامغان و محورهای روستایی گرمسار، بیشترین تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ را داشتند.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha