معاون رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

یاسوج- ایرنا- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پیامی درگذشت حاج "امرالله خرسندیان" پدر فقید شهیدان والامقام اله کس، "اله کرم" و محمد خرسندیان را به مردم شهیدپرور کهگیلویه وبویراحمد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این پیام آورده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

معاون رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت معاون رئیس جمهور آمده است: مرحوم «حاج امراله خرسندیان» پدر شهیدان والامقام «اله کرم ، شیخ محمد وآله کس» پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت؛ به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

وی ادامه داده است: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

به گزارش ایرنا، پیکر مرحوم خرسندیان روز گذشته (پنج شنبه) بیست و سوم فروردین با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار در یاسوج تشییع و در زادگاهش شهر چیتاب به خاک سپرده شد.

مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید دفاع مقدس؛ " اله کرم ، اله کس و محمد خرسندیان" است. اله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، اله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بالای ۹۱ هزار نفر از جمعیت حدود ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد جامعه ایثارگری هستند،

این استان در هشت سال دفاع مقدس ۱۸۳۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha