پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان»

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت درگذشت حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان معظم الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله رحم خرسندیان نوشت: پدران شهدای والامقام که فرزندان عزیزشان در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی به مقام شامخ شهادت نائل آمدند، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.

رئیس بنیاد شهید افزود: مرحوم «حاج امراله خرسندیان» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهید و جانباز ایشان درود می فرستم. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم انگیز است.

قاضی زاده هاشمی ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم خرسندیان، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت کرد و افزود: ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

مرحوم حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان الله کرم، الله کس و حجت الاسلام محمد خرسندیان روز گذشته در سن ۹۱ سالگی به علت کهولت سن درگذشت.

شهید الله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، شهید الله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شهید شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha