استاندار کهگیلویه و بویراحمد درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

یاسوج -ایرنا-استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت پدر سه برادر خرسندیان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا،سید علی احمدزاده در این پیام تاکید کرد:حاج امرالله خرسندیان، پدر گرانقدر شهیدان والامقام الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان موجب اندوه و تاسف شد.

این پدر ایثارگر و شکیبا با پرورش و نثار فرزندان عزیز و رشید خود در مسیر دفاع از اسلام، ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی، جلوه ای راستین از فداکاری و پایداری برای ملت‌ قهرمان و قدردان ایران اسلامی بودند.

در ادامه این پیام آمده است اینجانب با عرض تسلیت به مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه خانواده محترم و بزرگ خرسندیان و سایر بستگان، برای آن بنده نیکوکار، رضوان و رحمت بی انتهای خداوند و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال درخواست میکنم .

مراسم تشییع پدر شهیدان خرسندیان فردا پنج شنبه بیست و سوم فروردین ساعت ۱۵ از کوی شرف آباد شهر یاسوج آغاز و این پدر شهید در زادگاهش شهر چیتاب به خاک سپرده می شود.

مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید دفاع مقدس؛ " الله کرم ، الله کس و محمد خرسندیان" است. الله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، الله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha