۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85441898
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت کاشان:ارتش جمهوری اسلامی مکتبی و مردمی است

کاشان _ ایرنا _ امام جمعه موقت کاشان گفت:ارتش کشور به برکت انقلاب اسلامی مستقل و خودکفاست و مکتبی و مردمی بودن از ویژگی های ارتش است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار درخطبه های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود:روز ارتش از مناسب های هفته است،ارتش ایران در زمان طاغوت وابسته به بیگانه و آمریکا بود و از نظر قدرت نظامی ضعیف، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی هر روز پیشرفته تر می شود.

وی اظهار کرد: سران ارتش شخصیت هایی مومن،متعهد و انقلابی هستند و در صحنه های مختلف خدمت رسانی ازجمله در دوره کرونا و سیل حضور دارند.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:توانمندی ارتش ایران با ارتش های روز جهان مقایسه می شود و در مانور های نظامی با روسیه و چین شرکت می کند ، ناو های دریایی ما اقیانوس پیما هستند و اینها معیارهای قدرت است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی منافقان ندای انحلال ارتش را سر می دادند و می گفتند این ارتش طاغوتی است و باید منحل شود اما با درایت حضرت امام خمینی(ره) این توطئه خنثی شد.

وی افزود:ارتش جمهوری اسلامی قابل افتخار است،در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش ما همپای سپاه و بسیج از کشور دفاع کرد و شهدای ارتش از بالاترین رده های فرماندهی تا سربازان را شامل می شوند.

وی اظهار کرد: هر مسوولی دوره مسولیتی دارد و وقتی مسوولیت تمام شد باید بررسی شود که این فرد چقدر موفق بوده است،یکی از معیار های موفقیت یک مسوول این است که تا چه حد دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کرده است.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:معظم له به مبارزه با فساد ،خدمت به مردم،حفظ وحدت و مبارزه با هنجارشکنی و رفع مشکلات اقتصادی تاکید دارند و مسوول موفق کسی است که در این مسیر موفق باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت:امام راحل(ره) فرمودند اسرئیل غده سرطانی و آمریکا شیطان بزرگ است و امروز حقانیت بیانات امام راحل(ره) محرز شده چراکه آمریکا از اسرائیل حمایت می کند و هر قطعنامه ای علیه این رژیم غاصب در سازمان ملل تصویب شود را وتو می کند.

وی افزود: ما به آمریکا هشدار می دهیم این دفعه با گذشته متفاوت است،رهبر معظم انقلاب اسلامی مهندسی سیاسی دارند ، جهان در مقابل ایشان به زانو درآمده و ایشان نابودی اسرائیل،غرب و آمریکا را مهندسی می کنند.

وی اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا را در عراق،سوریه و افغانستان زمین گیر کردند و آمریکا هیچ غلطی دیگر نمی تواند بکند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha