۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۰۸
کد خبر: 85444574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ یک فوتبال کشور | دریای بابل در بندر عامری آرام گرفت

ساری - ایرنا - دریای کاسپین بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک بازی سرنوشت ساز موفق شد با دو گل برنده بازی این تیم مقابل شاهین بندر عامری شود و بعد از هفته ها تلاطم در ساحل این بندر آرام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریای کاسپین بابل با ۲ گل میلاد جهانی که از نقطه پنالتی وارد دروازه شاهین بندر عامری کرد با برد ۶ امتیازی به لحاظ چیدمان جدول به رده ۱۵ جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول که در هفته های گذشته در قعر جدول جای گرفته بود بعد از مدتها توانست خود را از محدوده سقوط در رده های پایین جدول جدا کند.

بابلی ها که در روزهای گذشته برای برد در این بازی کارزار گسترده ای در شبکه های اجتماعی تشکیل داده بودند موفق به کسب پیروزی در این دیدار شدندلیگ یک فوتبال کشور | دریای بابل در بندر عامری آرام گرفت

هواداران این تیم که به فراخوانهای بزرگان فوتبال بابل لبیک گفته بودند تعداد قابل توجهی از این هواداران برای تشویق دریای کاسپین بابل خود را به ورزشگاه سیمرغ رساندند.

دریای کاسپین بابل تا پایان فصل هفت بازی مهم و حساس پیش رو دارد که این تیم برای ماندگاری در لیگ به بردهای بیشتری نیاز دارد.

تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در فصل جاری در ۲۷ بازی خود با ۱۳ باخت ۱۰ مساوی و چهار برد با ۲۲ امتیاز در رده ۱۵ جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور جای گرفت.

لیگ یک فوتبال کشور | دریای بابل در بندر عامری آرام گرفت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha