۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85449452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه نقاشی «کُنار، درخت زندگی» در دزفول گشایش یافت

دزفول – ایرنا - دومین نمایشگاه استانی گروهی نقاشی «کُنار، درخت زندگی»  عصر پنجشنبه با نمایش آثاری از هنرمندان خوزستان در این شهرستان دزفول گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درخت کُنار(سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

حمید صادق جولا ادامه داد: این نمایشگاه که از امروز در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول گشایش یافت تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ آماده حضور هنردوستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: رونق فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در این شهرستان با همراهی هنرمندان و اصحاب رسانه به عنوان اولویت در دستور کار است.

صادق جولا اظهار کرد: استمرار فعالیت مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول که طی چند ماه اخیر بار دیگر احیا و فعال شده است، نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

وی ادامه داد: طی چندماه اخیر اقدامات قابل توجهی برای احیای مجتمع فرهنگی سینمایی به عنوان یکی از مراکز شاخص فرهنگی و هنری خوزستان صورت گرفته که نقش موثری در تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان دارد.

به گزارش ایرنا، مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول با معماری ناب ایرانی اسلامی یکی از مراکز شاخص فرهنگی کشور است که ظرفیت برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را دارد.

آذرماه سال ۱۴۰۰ پس از ۲ سال تعطیلی این مجتمع فرهنگی سینمایی با اکران فیلمی راه اندازی شده بود ولی بار دیگر این مجتمع پس از مدت کوتاهی از مدار خدمت رسانی به اهالی فرهنگ و فرهنگ دوستان دزفول خارج شد، سرانجام با اقدامات انجام شده، این مجتمع فرهنگی در دی ماه سال گذشته دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha