خیران سلامت ۶۲ میلیارد ریال در بیمارستان قائم مشهد هزینه کردند

مشهد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خیران سلامت پارسال نزدیک به ۶۲ میلیارد ریال را صرف هزینه‌های درمانی، عمرانی و پشتیبانی در بخش‌های مختلف این بیمارستان کرده‌اند.

به گزارش ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر حسین محسن‌زاده روز شنبه پیرامون فعالیت‌های واحد خیریه مشارکت های مردمی این مرکز افزود: طبق این گزارش هزینه‌های مختلفی از سوی خیران نیک اندیش در بخش‌های مختلف از جمله کمک هزینه‌های درمان بیماران، هزینه‌های دارو، درمان و پروتز شامل هزینه‌های «شانت مغزی، پک گاستروسکوپی، کیسه کولستومی، سوند، مش بیمار، آلبومین و اسکن بیماران» صرف شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت برای تامین تجهیزات غیرپزشکی شامل دستگاههای مختلف در درمان و تشخیص بیماریهای مختلف نظیر «برونکوسکپی» (بیماریهای تنفسی و ریوی)، تعمیر تجهیزات بیمارستانی از جمله تعمیر پمپ تشک مواج و تعمیر پرینتر و سرویس دستگاه ضدعفونی کننده دست هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی برای تجهیزات غیرپزشکی شامل سه دستگاه اسپیلت دیواری سرد و گرم، یک دستگاه تخت آی.سی.یو و سی.سی.یو الکتریکی، ۶ عدد آب سردکن، ۲۲ عدد صندلی و هزینه‌های اقدامات عمرانی از جمله احداث محل انتظار همراهان بیمار هزینه شده است.

محسن‌زاده افزود: همچنین در این مدت هزینه خرید پرده‌های بخش زایشگاه، تهیه اقلام معیشتی و ارزاقی و موارد متفرقه به انضمام کمک هزینه کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان توسط خیران سلامت انجام شده است.

بیمارستان هزار تختخوابی قائم (عج) یکی از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که به عنوان مجهزترین و تنها مرکز مغز و اعصاب در شمال شرق کشور شناخته می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha