سپاه قزوین ۲۰۰ برنامه در حوزه عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند

قزوین - ایرنا - مسوول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه با موضوع عقیدتی سیاسی در قالب کارهای مشترک با جمعیت معلمان و کارگران از هفتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار جواد رفعتی روز یکشنبه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: این برنامه‌ها در تمامی رده‌های سپاه و بسیج برگزار می‌شود و چون این هفته با مناسبت‌های روز معلم و کارگر مصادف شده است، بیشتر برنامه‌ها در قالب کار اشتراکی با این اقشار صورت می‌گیرد.

وی به نواختن زنگ سپاس در مدارس استان قزوین اشاره کرد و گفت: همزمان با روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری راس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح زنگ سپاس در مدارس استان نواخته خواهد شد.

سرهنگ رفعتی تصریح کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی از مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدای پاسدار، معلم و کارگر، پیاده روی کارکنان سپاه در هفته سلامت و همچنین دیدار با امام جمعه شهر قزوین از دیگر برنامه‌های عقیدتی سیاسی سپاه در این هفته است.

این مسوول به برگزاری برنامه خلاصه نویسی آثار شهید مطهری اشاره کرد و گفت: این برنامه در رده‌های تابعه و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می شود و به مقالات ارزنده نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

سرهنگ رفعتی به همایش حکمت مطهر در روز ۱۱ اردیبهشت ماه پرداخت و تصریح کرد: این برنامه نیز همانند سال‌های گذشته با جمعی از نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد که در این میان تجلیل از معلمان بازنشسته نیز در کنار آن انجام می‌شود.

به گفته این مسوول، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی نیز این هفته در سطح استان قزوین برپا می‌شود و با حمایت فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قرار شده با ارایه تخفیفاتی به پرسنل این مجموعه زمینه خرید کتاب نیز بین همکاران فراهم شود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خاطرنشان کرد: سال گذشته جمعی از پاسداران با حضور در خط تولید کارخانجات به کارگران شاخه گلی اهدا می‌کردند که امسال نیز این برنامه انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha