۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 85454069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه خراسان شمالی الحاق شد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85454069
۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه خراسان شمالی الحاق شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۳۴ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری گرمه الحاق شد.

به گزارش ایرنا، سعید میرکریمی روز سه شنبه در کارگروه زیربنایی، توسعه شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی اظهار کرد: هشت پرونده الحاق زمین در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، گرمه، مانه و راز و جرگلان بررسی و پس از تبادل نظر مدیران دستگاه های اجرایی، تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.

وی تصریح کرد: موافقت با الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای طرح نهضت ملی مسکن بود که در ادامه الحاق ۴۰ هکتار به محدوده این شهر در دستورکار این اداره کل جهت طی سایر مراحل قانونی قرار گرفت و انتظار می رود گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: موافقت با جانمایی اراضی ملی با کاربری اداری در حریم شهر راز جهت واگذاری به اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که پس از توضیحات لازم و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۴۲ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۴۱۵ نفر تایید، ۹۲۱ واریز وجه و ۷۲۱ متقاضی نیز تخصیص پروژه شده اند.

جانمایی سه واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان گرمه و شیروان، ۲ مجتمع گردشگری در شهرستان بجنورد و شیروان و یک واحد گلخانه در شهرستان مانه در این جلسه بررسی شد.

شهرستان گرمه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.

این شهرستان دارای سه شهر و ۲ دهستان با ۱۵ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha