۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85454285
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دیدار دانش‌آموزان بافقی با معلم خود پس از ۵۰ سال

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85454285
دیدار دانش‌آموزان بافقی با معلم خود پس از ۵۰ سال

یزد- ایرنا- دانش‌آموزان ۵۰ سال قبل شهرستان بافق یزد در اقدامی قدرشناسانه و خاطره‌انگیز به دیدار معلم پنج دهه قبل خود در منزل شخصی او در شهر زارچ این استان رفتند.

به گزارش ایرنا، این دیدار، روز سه‌شنبه در فضایی صمیمی و دل‌انگیز برگزار شد و نوجوانان نیم قرن قبل با در آغوش گرفتن معلم خود، ضمن یادآوری خاطرات آن زمان، از آموزگار خود به نیکی تجلیل کردند .

آنها مسافت ۱۳۰ کیلومتری بافق در شرق شهر یزد را تا شهر زارچ واقع در شمال این استان طی کردند تا بتوانند به دیدار معلمی بروند که سالها در کلاسش درس معرفت و علم آموختند .

این افراد که اغلب آنها اکنون در زمره مسوولان اجرایی بافق هستند با حضور در منزل "میرزا کاظم کریمی" از این معلم فرهیخته و دلسوز تجلیل کردند.

نخستین نکته ای که در این دیدار از آن صحبت شد بیان خاطرات آن سالهای دور بود، از درس های زندگی که معلم میداد تا شیطنت های نوجوانی برخی از این دانش آموزان.

در این دیدار که مدیران آموزش و پرورش فعلی بافق و زارچ نیز حضور داشت به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از میرزا کاظم کریمی برای حضور در مراسم روز معلم دعوت به عمل آمد.

دیدار شورانگیز دانش‌آموزان بافقی با معلم خود پس از ۵۰ سال

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زارچ به ایرنا گفت: استاد کریمی در سال ۵۲ در آموزش و پرورش بافق مشغول به کار میشود و چهار سال در این شهر به تدریس و تربیت دانش آموزان می پردازد.

حسین صفری افزود: کریمی در مقطع راهنمایی در دروس دینی و قرآن تدریس می کرد.

او بیش از ۷۰ سال دارد و در این مراسم از سوی رییس آموزش و پروش بافق به مراسم روز معلم در این شهر دعوت شد.

استان یزد بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز و ۱۸ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha