عضو شورای شهر: زنان قزوین چرخ‌های توسعه اقتصاد را به حرکت درآوردند

قوین – ایرنا - رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: درخشش زنان در توسعه و سازندگی اقتصادی، چرخ‌های اقتصاد استان و کشور را به حرکت در آورده است.

به گزارش ایرنا، فاطمه اشدری روز چهارشنبه در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین اظهار کرد: تلاش، همیاری و همکاری بانوان جامعه در عرصه‌های کاری با ایجاد تشکل و هم افزایی اثرات چشمگیری در بخش های مختلف اقتصادی داشته است.

وی ادامه داد: در کمیسیون تخصصی بانوان با رویکرد مادر و کودک در تمامی عرصه ها ورود کرده‌ایم و از هیچ تلاشی در مسیر کارآفرینی، جهش تولید با مشارکت مردم و تحقق شعار امسال فروگذار نخواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: برگزاری این نشست ها و همایش ها منجر به انتقال تجارب و شناسایی مشکلات و تعامل بیشتر در سطح مدیریت کشوری می شود و امیدواریم در این مسیر بتوانیم اثر گذار باشیم.

اشدری تصریح کرد: با حضور گسترده و توانمند بانوان در جامعه وعرصه کارآفرینی، راه برای دختران نیز هموار می شود تا با داشتن الگوهای توانمند آینده درخشانی از خود بسازند.

این مسوول با تاکید بر لزوم توجه به بنیان خانواده و شروع کارآفرینی از این نهاد مهم، بیان کرد: باید بتوانیم خانواده را پایگاهی برای کارآفرینی ببینیم و به طور کلی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را در کنار خانواده و همراه با تولید و کارآفرینی در نظر بگیریم.

اشدری در ادامه سخنانش ضمن خداقوت به بانوان کارآفرین خاطرنشان کرد: کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین نیز با تمام قوا همراه این عزیزان خواهد بود تا شاهد شکوفایی آنها در عرصه‌های اقتصادی باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha