۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85456715
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: مشکلات دهستان دستجرد سفلی در یک بازه زمانی برطرف می‌شود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مشکلات مهم دهستان دستجرد سفلی در کنار تمامی محدودیت‌های استان در زمینه تامین اعتبارات در یک بازه زمانی معقول برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در دیدار با مردم دهستان دستجرد سفلی اظهار کرد: مسایل و مشکلات مهم مطرح شده در این نشست مورد توجه مسوولان استان قزوین قرار دارد و تمامی دستگاه‌ های متولی به آن اشرافیت دارند.

وی افزود: متاسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت هایی از جمله راه به دلیل تاخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه های محدود و هزینه های بالاتر پرداختن به این مسایل و مشکلات زمان بر است.

استاندار قزوین: مشکلات دهستان دستجرد سفلی در یک بازه زمانی برطرف می‌شود

اعلایی تصریح کرد: در کنار تمامی محدودیت ها تلاش می شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسایل در دستور کار قرار گیرد و سعی می شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول برطرف شود.

در این دیدار مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، طیب ملکی پور فرماندار قزوین و تعدادی از مدیران کل و مشاوران استاندار نیز حضور داشتند.

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از اهالی و مسوولان دهستان دستجرد سفلی به بیان مهم ترین مشکلات و دغدغه های این دهستان پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha