۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85457354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قشم: شوراهای اسلامی کلید خرد جمعی و مردم سالاری دینی هستند

قشم- ایرنا - امام جمعه قشم گفت: شوراهای اسلامی کلید خرد جمعی، مردم سالاری دینی، تصمیم گیری و تصمیم سازی برای خدمت مستقیم به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با تبریک در پیش بودن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها اظهار کرد: شوراهای اسلامی نهادهای مردمی در راستای مشارکت مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور هستند که در قانون اساسی بسیار مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی باید اولویت های اصلی شهر را در برنامه ریزی ها مدنظر قرار دهند و با تقویت شوراها تمام تلاش خود را توسعه پایدار شهر و پیشرفت قرار دهند.

امام جمعه قشم با اشاره به هفتم اردیبهشت روز ایمنی و حمل و نقل جاده ای گفت: در این شهرستان جاده ایمن کم وجود دارد و راههای غیر ایمن آن زیاد است که نیاز به اصلاح و تعریض دارد.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: بسیاری از حوادث جاده ای ناشی از کم توجهی و بی توجهی به راههای ارتباطی است و به همین منظور باید در ارتقای کیفی و کمی جاده ها توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با گرامیداشت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس بیان کرد: در کتاب های معتبر جغرافیایی و تاریخی که در سده های نخستین اسلامی تالیف شده اند هر جا از دریای پارس نامی به میان آمده، از این دریا با نام بحر فارس، البحر الفارسی، الخلیج الفارسی و خلیج فارس یاد شده است.

خطیب نماز جمعه قشم افزود: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی چندین سال تلاش های فراوان کردند تا بر سر نام خلیج فارس فتنه درست کنند اما هوشیاری مسوولان باعث شد تا فتنه استکبار در این خصوص نقش بر آب شود.

حجت‌الاسلام حاجبی همچنین به روز معلم و کارگر و توجه جدی به این ۲ قشر مهم جامعه اشاره کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha