۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85457986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰۰ مدال در مسابقات ورزشی شهر اصفهان اهدا شد

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85457986
۳۲۰۰ مدال در مسابقات ورزشی شهر اصفهان اهدا شد

اصفهان- ایرنا- معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان از پایان مسابقات ورزشی «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» با اهدای سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ جام به افراد و تیم‌های برتر خبر داد.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان روز شنبه به نقل از علیرضا خاکسار اضافه کرد: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در ۲۵ رشته بانوان و ۳۰ رشته آقایان و با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار و یکهزار و ۵۰۰ داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۲۸ سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.

خاکسار، یکی از اهداف برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.

کلانشهر اصفهان ۱۵ منطقه شهرداری و بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha