تولیدکنندگان هرمزگانی بی‌واسطه با تجار چینی قرارداد بستند

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۲ واحد صنعتی استان شامل «پتروپلاستیک پدیده بندر» و «آب حیات رودان» برای طرح توسعه واحد تولیدی خود، بی‌واسطه اقدام به عقد قرارداد با فعالان اقتصادی چینی کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در کشور چین و امضای قرارداد ۲ واحدتولیدی هرمزگان با فعالان چینی، افزود: بسته‌بندی‌های صیفی و میوه و تره‌بار در استان هرمزگان که گاهی با ضایعات مواجه می‌شد نیاز به اصلاح خط تولید داشت که در این سفر، واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با عقد قرارداد با طرف چینی، خط تولید طرح توسعه این واحد بسته شد.

وی بیان کرد: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آبهای طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضا کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: همچنین واحد تولید کننده قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی جهت خرید سی دی‌های تولیدی PVC رسید.

«رایزنی‌های اقتصادی بین تجار ایرانی و چینی همچنان ادامه دارد و هم نتیجه کلی قراردادهای و تفاهم نامه ها متعاقبا اعلام می‌شود.»

قاسمی ادامه داد: در این سفر به سرمایه‌گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز بوده و تولید نمی‌شوند و می‌توانند این تولیدات در صادرات غیرنفتی و یا تکمیل زنجیره ها کمک رسان باشند، در ثبت سفارش و واردات آن‌ها، حمایت کنیم.

وی در پایان با اشاره به بازدید اعضای هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از بزرگترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) چین، گفت: بازدید از این نمایشگاه در راستای ایجاد صنایع پایین دستی و پتروپالایشگاهی وهمچنین باتوجه به طرح های فعال در استان و تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایداربوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha