۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85462069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت بیش از هزار واحد مسکن ملی در جغتای خراسان رضوی عملیاتی شد

سبزوار- ایرنا - فرماندار جغتای گفت: مراحل ساخت بیش از هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۲ هزار و ۳۰۰ واحدی این شهرستان خراسان رضوی در حال اجراست. 

ابوالقاسم ابراهیمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن شهر جغتای به خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: زمینی ۱۰۰ هکتاری با نام شهرک "ولی عصر" (عج) به منظور سایت نهضت ملی مسکن در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ویلایی و نیز ۱۰۰ قطعه زمین های ۲ نفره برای ساخت به واجدان شرایط واگذار شده که واحدهای مسکونی آن به صورت خودمالکی توسط متقاضیان ساخته می شود.

فرماندار جغتای گفت: بدین منظور تاکنون بر اساس قرعه‌کشی هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط و نیز ۱۶۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح سه و چهار فرزندی قانون جوانی جمعیت در این شهرستان اعطا شده است.

ابراهیمی افزود: از مجموع زمین های واگذار شده به متقاضیان تاکنون ۸۰۰ قطعه در مرحله پی ریزی است و در بیش از ۱۰۰ قطعه نیز اسکلت بندی اجرا شده و پس از این مرحله متقاضیان برای ارائه تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند.

وی اظهار کرد: با همکاری دستگاههای خدمات رسان به طور همزمان ایجاد عمده زیرساخت های آب، برق و گاز نیز در سایت نهضت ملی مسکن شهرستان در حال اجراست.

مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جغتای در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha