۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85472777
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ورزش‌های آبی همدان صاحب پایگاه قهرمانی می‌شود

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85472777
ورزش‌های آبی همدان صاحب پایگاه قهرمانی می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزش‌های آبی این استان باتوجه به استعدادهای بالقوه و ناب، صاحب پایگاه قهرمانی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی روز شنبه در بازدید از دوره اخذ مجوز مربیان شنا استان همدان اظهار کرد: همدان در رشته‌های آبی همچون قایقرانی، شنا، شیرجه، واترپلو و نجات غریق سابقه درخشانی در کسب افتخارات ارزنده دارد و باید بستر لازم برای فعالیت حرفه‌ای استعدادهای این رشته‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: ورزش‌های آبی جزو بیشترین مدال آوری‌ها در المپیادها به شمار می‌روند و برنامه‌ریزی در این رشته‌ها می‌تواند جایگاه استان را به لحاظ افزایش نشان‌های قهرمانی تیمی و انفرادی ارتقا دهد.

حقیقی بر لزوم برگزاری دوره‌های دانش افزایی و ارتقا سطح مربیان ورزش‌های آبی تاکید کرد و افزود: هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان در یکسال اخیر جزو پیشتازان کشور در برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا دانش بوده است.

وی ادامه داد: توسعه شنا جزو رشته‌های مورد تاکید مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور است و استان نیز برای پیشرفت این ورزش نیازمند پایگاه قهرمانی است.

ورزش‌های آبی همدان صاحب پایگاه قهرمانی می‌شود

مدرس فدراسیون ورزش‌های آبی کشور نیز گفت: همدان در مسیر توسعه ورزش شنا گام برداشته است.

عبدالرضا ریاحی افزود: حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان همدان می‌تواند روزهای درخشان را نصیب ورزش شنا این استان کند.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های دانش افزایی و نیز بازآموزی در راستای ارتقا سطح فنی مربیان شنا حایز اهمیت است و استان‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا دوره مجوز فعالیت مربیان شنا استان همدان برای هرگونه فعالیت در مراکز تخصصی آموزش شنا به مدت ۲ روز در تالار قرآن همدان برگزار شد.

در این دوره آموزشی بیش از ۸۰ مربی شنا شرکت داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha