۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85473379
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پایگاه امداد و نجات کوهستان ابر شاهرود افتتاح شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85473379
پایگاه امداد و نجات کوهستان ابر شاهرود افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - پایگاه امداد و نجات کوهستان ابر شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان همزمان با افتتاح طرح‌های عمرانی جمعیت هلال احمر سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز شنبه به مناسبت هفته هلال احمر و همزمان با سراسر کشور طرح عمرانی پایگاه کوهستان ابر شهرستان شاهرود جمعیت هلال احمر استان سمنان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان در حاشیه افتتاح این مجموعه به رسانه‌ها گفت: این پایگاه با ۱۴۰ مترمربع زیربنا و تامین اعتبار از محل منابع ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

حسین درخشان افزود: برای احداث ساختمان، دیوارکشی و تجهیزات ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور و یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با حضور در شهرستان شاهرود به همراه معاونان و رییس شعبه شاهرود به صورت مجازی در این مراسم شرکت کردند.

منطقه ابر در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان شاهرود استان سمنان قرار دارد. این منطقه که به نام جنگل‌های ابر معروف است، در ارتفاعات آن به صورت چمنزار و یا مراتع دارای درخت و در پایین‌دست آن جنگل با گونه‌های متنوع دیده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha