۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85477511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد تمدید شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85477511
مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد تمدید شد

خرم آباد - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: مجوز اصولی فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد از سوی شورای گسترش آموزش عالی کشور به مدت ۲ سال تمدید شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، امین طاهری گراوند روز چهارشنبه اظهار کرد: بروجرد از شهرستان های فعال استان در حوزه فناوری محسوب می شود و دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) با داشتن رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی ظرفیت بالقوه ای جهت تقویت فناوری است.

وی افزود: اسفندماه پارسال در راستای استفاده از ظرفیت‌ اعضای هیات‌ علمی و دانشجویان در عرصه فناوری و کارآفرینی همچنین رونق اقتصادی و ارتقای مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد، تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) منعقد شد.

طاهری گراوند بیان کرد: موضوع مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بروجرد با پیگیری های صورت گرفته از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای گسترش آموزش عالی کشور مطرح شد و علاوه بر تمدید مجوز اصولی، وابستگی سازمانی این مرکز به صورت مشترک میان این پارک و دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

رییس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اینکه عمده صاحبان ایده از اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشگاهی هستند ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاه آیت الله بروجردی در مدیریت این مرکز، شاهد افزایش مشارکت دانشجویان در رونق تولید و اشتغال زایی دانش بنیان شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha